Rss Feed
Tweeter button
Facebook button
Technorati button
Reddit button
Myspace button
Linkedin button
Webonews button
Delicious button
Digg button
Flickr button
Stumbleupon button
Newsvine button
Youtube button
 

Clients from Hell

Filed Under (Net-Surfer) by on 10-10-2011

Tagged Under : ,

 

 

ვინც საინფორმაციო ტექნოლოგიების განხრით მუშაობს, ყველაზე მტკივნეულ პრობლემად კლიენტებთან ურთიერთობა ესახება. ხშირად ისეც ხდება, რომ პროექტს არ იწყებს კომპანია და ურჩევნია, მოგების გარკვეულ ნაწილზე საერთოდ უარი თქვას, ოღონდაც “ასეთ კლიენტთან” აღარ (არ) ჰქონდეს ურთიერთობა.

 

არ ვიცი, ეს იმის ბრალია, რომ საინფორმაციო ტექნოლოგიების სფეროში ზოგადი და ელემენტარული განათლებაც კი ჯერ კიდევ ძალიან მწირია, თუ “კლიენტი ყოველთვის მართალია” დოგმა მოქმედებს მათზე ასე უცნაურად.

 

ეს პრობლემა მთელ მსოფლიოში აქტუალურია და დღეს მინდა შემოგთავაზოთ ასეთი “პატარა” საიტი: clients from hell.  ჩემს რიდერში მოსული RSS-ი ხშირად მაცინებს, ხშირად მაღელვებს და ხშირად მახსენებს ანალოგიურ სიტუაციებს, რომლებიც მეც გადამხდომია თავს.

 

მაგრამ, დამერწმუნეთ, აქ ნახავთ ისეთ საოცრებებს, როგორებიც ალბათ არც დაგესიზმრებათ.

 

აი რამდენიმე მაგალითი:

 

1. Client: “Why haven’t you fixed our email?!”  (რატომ არ გამისწორეთ იმეილის პრობლემა?)

Me: “I didn’t know you had an email problem…” (მე არ ვიცოდი თუ იმეილის პრობლემა გქონდათ)

Client: “We sent you an email, like, four days ago telling you that it doesn’t work!”  (მე გამოგიგზავნეთ წერილი იმეილით 4 დღის წინ, რომ ჩემი იმეილი არ მუშაობს!)

 

 

2. Client: “So, as I said, my computer will not turn on.” (როგორც გითხარით, ვერ ჩავრთე ჩემი კომპიუტერი)

Me: “Ok, well I don’t mean to ask such a stupid question, but we’re required to—is your computer plugged in at the moment?” (კარგით, ცოტა სულელური შეკითხვაა, მაგრამ, თქვენი კომპიტერი შეერთებულია შტეფსელში ამ დროისთვის?)
Client: “What do you mean, plugged in? It’s a laptop—it doesn’t need to be plugged in!”  (რას გულისხმობ შეერთებაში? ეს ლეპტოპტია – ეს ნიშნავს, რომ არ სჭირდება შეერთება.)

Me: “…”

Client: “I paid extra for that!”  (მე ამისთვის დამატებით გადავიხადე)

 

 

3. Client: “Can you take the Facebook logo off? I think it violates the integrity of the product. It should only show my logo. I also want to change the page colour to red, like my site, and take that dumb top row off.” (შეგიძლიათ მოხსნათ ფეისბუქის ლოგო? მე ვფიქრობ ის ხელს უშლის ჩემი პროდუქტების ინტერაციას. აქ უნდა იყოს მხოლოდ ჩემი ლოგო. ასევე მინდა შევცვალო გვერდის ფერი წითლით, როგორც ჩემი საიტია და მოხსენით ეს სულელური ხაზი ზემოთ)

Me: “But—”  (მაგრამ _ )

Client: “Let me finish before you start, so you can ask all of your questions at once.” (დამამთავრებინეთ თუ შეიძლება სანამ ლაპარაკს დაიწყებდეთ, შემდეგ შეგიძლიათ მკითხოთ რაც გინდათ)

Me: “But—” (მაგრამ)

Client: “You can leave the chat. I like the fact that visitors can talk to each other. The only other issue I have is that people need a username and password to get on, but I can live with it.”  (შეგიძლიათ დატოვოთ ჩატი. მომწონს ფაქტი, რომ ვიზიტორებს შეუძლიათ ერთმანეთს ელაპარაკონ. კიდევ ერთი რამ, რომ ხალხს სჭირდებათ იუზერნეიმი და პაროლი აქ შესასვლელად, ამას ვერ ავიტან.)

Me: “But it’s a Facebook page. You can’t take their logo off their site!”  (მაგრამ ეს არის ფეისბუქის გვერდი. თქვენ არ შეგიძლიათ ამოიღოთ მათი ლოგო მათივე საიტიდან!)

 

აღარ გავაგრძელებ დაკოპირებას. უბრალოდ ეწვიეთ საიტს და ისიამოვნეთ:

www.clientsfromhell.net


Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.